woensdag 8 september 2010

Zevenblad

Oei oei, heb ik google toestemming gegeven om advertenties "in stijl van mijn blog" te plaatsen, wat denkje, is de eerste die ik zie staan:  "zevenblad bestrijden? "


Dit lijkt mij toch niet echt te passen bij mijn blogje, hoewel dat natuurlijk ook best lastig is te ontdekken omdat ik nog maar enkele berichten  heb gepost. Welnu, zevenblad bestrijden hoef je dus echt niet te doen: knip alle verse jonge scheuten af vlak boven de grond, was ze indien nodig en smoor met een beetje knofook in boter.. Een geweldige groente!  Door te knippen ben je verzekerd van nieuwe scheuten tegen de tijd dat je weer trek in zevenblad hebt.   Jammer dat ik van google niet zelf op de advertenties op mijn site mag klikken want ik ben best benieuwd naar de oplossing achter de advertentie...gif? EEEEKKK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten