woensdag 8 september 2010

Fluweelpootje

Gewapend met mijn nieuwe camera ging ik in december het land op, het vroor licht maar het was niet vreselijk koud. Ik wilde wat spelen met de camera maar verwachtte niet veel te zien in de kale lege tuin. tot mijn verbazing (ik dacht nog dat paddenstoelen in de herfst groeiden :-) )  zag ik op een oude wilg een prachtig trosje paddenstoelen. Meteen een plaatje geschoten en verder de tuin in.. 3 bomen verder weer een kluitje!  Blijkbaar houden winterpaddenstoelen van mijn tuin want toen ik de zelfgemaakte houten brug over de beek overliep bleken er oesterzwammen op de brug te groeien.. 
Na dit kleine tripje op het land kijk ik alleen nog maar naar de grond en op stronken om te zien wat er groeit :-)
 Fluweelpootje op wilg dec 2009


Judasoor dec 2009

Geen opmerkingen:

Een reactie posten