maandag 14 mei 2012

En hoe het smaakte?

Ja en dan de vraag hoe het smaakte natuurlijk!

De schnitzel van zwavelzwam was geweldig, al was 1 grote plak toch echt wel erg veel, en een lekker sausje erover zou een goed idee zijn voor de volgende keer.

De pasta met de morieljeroomsaus was goddelijk!  Ik had slechts 2 flinke morieljes maar het was genoeg voor een saus voor 2 personen door de sterke smaak van de paddestoelen.

De rauwe voorjaarspronkridders waren niet zo'n succes, de vrij penetrante smaak van de paddestoelen overheerste nogal. Ik denk dat ze de volgende keer een half uurtje voor opdienen in olijfolie en citroen moeten marineren, evt met nog iets van wilde marjolein of borstelkrans erdoor zodat ze die smaak goed opnemen.

De gebakken voorjaarspronkridders waren lekker al proefde je hier ook de sterke smaak vrij goed, de volgende keer snijd ik ze eerst in plakken en kook ik ze voor, daarna bak ik ze wederom met knoflook en boter en kijk ik wat het verschil in smaak is..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten