maandag 25 april 2011

Geen moestuin dit jaar

Omdat we dit jaar pas laat in het seizoen (half mei) naar Hongarije gaan had ik besloten om maar geen moestuin aan te leggen. Dit ook mede omdat we nog steeds geen goede tuinman gevonden hebben die de boel bijhoudt en het dus eigenlijk zonde  van de moeite is.

Nou en toen dacht ik: ach pompoenen doen het altijd wel,,..wat bieslook en plantuitjes is altijd leuk..basilicum kan ik wel zaaien en dan meenemen, tijm en tomaten is ook echt niet ingewikkeld..
Nou al met al staat mijn balkon dit jaar nog voller dan afgelopen jaren>allemaal zaaigoed en miniplantjes.  Zelfs wat wiet heb ik er tussen gezet want daar kan je ginds nog best wat mensen blij mee maken.

Het zou mij niets verbazen dat ik deze keer de ruimste moestuin van de afgelopen zomers heb :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten